Η πρωτοβουλία Eco Rating έχει τρεις βασικούς στόχους:
• την ενημέρωση των καταναλωτών, που όλο και περισσότερο, ζητούν περιβαλλοντικές πληροφορίες, σχετικά με κινητές συσκευές τηλεφώνου,
• την ευαισθητοποίηση και τη διαφάνεια, παρέχοντας παράλληλα στους καταναλωτές έναν κοινό τρόπο να αναγνωρίζουν και να συγκρίνουν τα πιο βιώσιμα κινητά,
• την ενθάρρυνση των προμηθευτών να μειώσουν τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των συσκευών τους.
Η κοινοπραξία στοχεύει στην αύξηση του αριθμό των συσκευών, που έχουν αξιολογηθεί, καθώς και στην αναγνωρισιμότητα της σήμανσης Eco Rating σε όλα τα σημεία πώλησης, από τους καταναλωτές.
Μετά την προώθηση του Eco Rating, η κοινοπραξία σκοπεύει στη βελτίωση του συστήματος αξιολόγησης, μέσω των παρακάτω μεθόδων:
αύξηση της εμπλοκής των πωλητών, με σκοπό την ανάπτυξη οικολογικού σχεδιασμού κατά τη διαδικασία κατασκευής των συσκευών,
εξέλιξη της μεθοδολογίας, διασφαλίζοντας ότι αυτή προσαρμόζεται σε οποιονδήποτε σχετικό ευρωπαϊκό και διεθνή κανονισμό και/ ή πρότυπο, καθώς και στις τάσεις της αγοράς κ.λπ.,
αξιολόγηση του ρόλου, που διαδραματίζει το Eco Rating στη λήψη αποφάσεων των καταναλωτών, προκειμένου να αυξηθεί το ενδιαφέρον των προμηθευτών, για την περιβαλλοντική απόδοση των κινητών συσκευών,
ενθάρρυνση περισσότερων παρόχων κινητής τηλεφωνίας να συμμετέχουν στην κοινοπραξία, παρέχοντάς τους τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν τη μεθοδολογία Eco Rating,
προσέλκυση ενδιαφέροντος περισσότερών προμηθευτών συσκευών, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να γίνουν μέλος του Eco Rating, προσθέτοντας τη σήμανση στη συσκευασία τους.