Συχνές ερωτήσεις για το service.

Απαντάμε στις απορίες σου!

 

Τι είδους συσκευή μπορώ να επισκευάσω στο δίκτυο καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ;
Ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ παρέχει εξουσιοδοτημένο service σύμφωνα με τις διαδικασίες και προδιαγραφές των κατασκευαστών σε προϊόντα τεχνολογίας από το 1997.
Παρέχει τεχνική υποστήριξη σε smartphones, tablets, laptops , mp3 και mp4 players, φωτογραφικές μηχανές & παιχνιδομηχανές.

Πόσο κοστίζει η επισκευή της συσκευής μου στα δίκτυο καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ;
Ο τεχνικός έλεγχος και η διάγνωση για τις εντός εγγύησης συσκευές είναι δωρεάν.
Για τις εκτός εγγύησης συσκευές ο πελάτης ενημερώνεται για το κόστος επισκευής σύμφωνα με το προτεινόμενο τιμοκατάλογο. Σε περίπτωση που αρνηθεί ο πελάτης το προτεινόμενο κόστος επισκευής, τότε υπάρχει ελάχιστο κόστος τεχνικού έλεγχου ανέρχεται στα 9€ με ΦΠΑ. Για τις συσκευές laptop, το ελάχιστο κόστος τεχνικού έλεγχου ανέρχεται στα 40€ με ΦΠΑ.

Ποια είναι η χρονική διάρκεια εγγύησης της συσκευής μου;
Η εγγύηση της εκάστοτε συσκευής καθορίζεται από την εκάστοτε κατασκευάστρια εταιρία. Για να πραγματοποιηθεί η πράξη επισκευής στην εγγύηση, είναι απαραίτητη η απόδειξη αγοράς της.

Τι είδους βλάβες καλύπτονται στην εγγύηση;
Σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις του εκάστοτε κατασκευαστή, καλύπτονται οι περιπτώσεις βλαβών που προέρχονται από αστοχία υλικού και χωρίς υπαιτιότητα του χρήστη.

Ποιος είναι ο χρόνος επισκευής της συσκευής μου;
Ο χρόνος επισκευής εξαρτάται από το είδος της βλάβης (εντός ή εκτός εγγύησης) και από τη διαθεσιμότητα των ανταλλακτικών των κατασκευαστών.
Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί μέσω της Πορείας επισκευής από την ιστοσελίδα www.germanos.gr και μέσω των ενημερωτικών sms που λαμβάνει.

Τι εγγύηση παρέχεται μετά την επισκευή της συσκευής μου;
O ΓΕΡΜΑΝΟΣ παρέχει εξουσιοδοτημένη τεχνική υποστήριξη - service και όλες οι επισκευές πραγματοποιούνται σύμφωνα με τις διαδικασίες και προδιαγραφές των κατασκευαστών. Στις εντός εγγύησης επισκευές εξακολουθεί και ισχύει η αρχική εγγύηση της συσκευής. Στις εκτός εγγύησης επισκευές, παρέχουμε 3μηνη εγγύηση για τη βλάβη που επιδιορθώσαμε.

Ποια είναι η διαδικασία παράδοσης και παραλαβής της συσκευής μου για επισκευή;
Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να παραδώσει τη συσκευή του σε οποιοδήποτε κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ. Εκεί θα εξυπηρετηθεί άμεσα από τον εξειδικευμένο σύμβουλο service και θα ενημερωθεί για τις προτεινόμενες λύσεις ανάλογα τη περίπτωση. Όσο αφορά την παραλαβή, ο πελάτης είναι υποχρεωτικό να παραλάβει την συσκευή του από το κατάστημα που την παρέλαβε σύμφωνα με τον φορολογικό κώδικα.

Μπορώ να αποθηκεύσω τα δεδομένα μου πριν την επισκευή της συσκευής μου;
Στο κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ μπορείς να αποθηκεύσεις τα δεδομένα της συσκευής σου μέσω της υπηρεσίας μεταφοράς δεδομένων G-files. Η υπηρεσία αφορά συσκευές smartphones & tablets. Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να αποθηκεύσει το τηλεφωνικό του κατάλογο και αρχεία εικόνας & ήχου σε αποθηκευτικό μέσο (USB stick). Η υπηρεσία μεταφοράς δεδομένων G-files έχει χρέωση.

Πώς θα ενημερωθώ για την πορεία επισκευής της συσκευής μου;
Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί είτε μέσω της Πορείας επισκευής από την ιστοσελίδα www.germanos.gr , είτε μέσω των ενημερωτικών sms που λαμβάνει, είτε απευθείας από το κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ όπου παρέδωσε τη συσκευή του.

Πώς θα ενημερωθώ για τη παραλαβή της συσκευής μου;
Ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να ενημερωθεί είτε μέσω της Πορείας επισκευής από την ιστοσελίδα www.germanos.gr, είτε μέσω ενημερωτικού sms που λαμβάνει, είτε απευθείας από το κατάστημα ΓΕΡΜΑΝΟΣ όπου παρέδωσε τη συσκευή του.