eSIM:
Μια μεγάλη αλλαγή
στις τηλεπικοινωνίες
ξεκινά από κάτι ...μικρό.

Τι είχες μέχρι τώρα;

Μια φυσική κάρτα, μέσα στην οποία βρίσκονται όλα τα δεδομένα
που διασφαλίζουν πως είσαι μοναδικός χρήστης του δικτύου
κινητής COSMOTE. Την ξέρεις καλά! Είναι η κάρτα SIM.

Η κάρτα SIM αποτελείται από την πλαστική θήκη, το ψηφιακό
τσιπ και τα δεδομένα που είναι αποθηκευμένα σ’ αυτό. Όπως ήδη
ξέρεις, χωρίς αυτήν το κινητό σου είναι αδύνατον να λειτουργήσει.

Σύντομο μάθημα ιστορίας

Με την εξέλιξη της τεχνολογίας,

η κάρτα SIM όλο μίκραινεεεε, και μίκραινεεεε, και μίκραινεεεε, ως που έγινε... eSIM.

2FF - Mini SIM

Height: 25mm

Width: 15mm

Thickness: 0.76mm

3FF - Micro SIM

Height: 15mm

Width: 12mm

Thickness: 0.76mm

4FF - Nano SIM

Height: 12.3mm

Width: 8.8mm

Thickness: 0.67mm

MFF2 - M2M Form Factor (eSIM)

Height: 6mm

Width: 6mm

Thickness: 0.67mm

Το μέλλον ήρθε με την eSIM
από την COSMOTE!

Η κάρτα eSIM είναι μια κάρτα SIM που δημιουργήθηκε για να είναι
μόνιμα εγκατεστημένη στη συσκευή σου
. Έτσι, πλέον δεν χρειάζεσαι κάποιο
άλλο προϊόν για να ενεργοποιήσεις το πρόγραμμα COSMOTE που σου ταιριάζει.

Οφέλη eSIM

Ψηφιακό προφίλ

Το προφίλ της eSIM είναι ψηφιακό και γι’ αυτό δεν χρειάζεται η τοποθέτηση φυσικής κάρτας SIM.

Ενεργοποίηση

Το προφίλ σου ως χρήστης ενεργοποιείται άμεσα.

Συσκευές

Οι συσκευές κινητής γίνονται ακόμα πιο εύχρηστες, καθώς η υποδοχή κάρτας SIM δεν είναι πια απαραίτητη.

Πως ενεργοποιείται η eSIM.

Κωδικός QR

Σε κάθε αγορά συσκευής με τεχνολογία eSIM, λαμβάνεις και επιστολή με τον κωδικό ενεργοποίησης, σε μορφή QR, για το eSIM προφίλ σου.

Εγκατάσταση προφίλ

Στη συνέχεια, συνδέεσαι στο Internet από τη συσκευή στην οποία θέλεις να εγκαταστήσεις το eSIM προφίλ σου.

Σάρωση QR

Τέλος, σαρώνεις τον QR κωδικό ενεργοποίησης και το eSIM προφίλ σου εγκαθίσταται αυτόματα στη συσκευή σου. Παράλληλα, εγγράφεσαι στο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας COSMOTE.

Έχεις ερωτήσεις;

Έχουμε την απάντηση!

Συχνές ερωτήσεις

  • Τι είναι το eSIM;

    Το eSIM («e» από τη λέξη embedded = ενσωματωμένο) είναι ένας νέος τύπος SIM κάρτας η οποία είναι ενσωματωμένη στην eSIM συμβατή συσκευή (π.χ. Κινητό Τηλέφωνο, Τablet, Smartwatch κ.α.). Αρχικά είναι κενή και δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα δεδομένα πρόσβασης στο δίκτυο.

  • Πώς λειτουργεί το eSIM και τι είναι το eSIM προφίλ;

    Με το eSIM, διαχωρίζονται τα δεδομένα του χρήστη από την κάρτα και, στη συνέχεια, αποθηκεύονται στο λεγόμενο eSIM προφίλ. Το eSIM προφίλ, το οποίο περιέχει τα δεδομένα σύνδεσης του πελάτη, φορτώνεται στην eSIM συμβατή συσκευή. Τότε ενεργοποιείται η σύνδεση του πελάτη στο δίκτυο. Τόσο απλά! Α, και μην ξεχάσεις πως:

    1ον για να ολοκληρωθεί σωστά η διαδικασία μεταβίβασης, η συσκευή σου πρέπει να είναι συνδεδεμένη στο Internet και

    2ον τα δεδομένα που θα καταναλώσεις μέχρι την ενεργοποίηση του eSIM προφίλ είναι δωρεάν.

  • Μπορώ να έχω πάνω από ένα eSIM προφίλ εγκατεστημένα στη συμβατή συσκευή μου;

    Ναι, μπορείς να έχεις φορτωμένα περισσότερα από ένα eSIM προφίλ, όμως μόνο ένα μπορεί να είναι ενεργό. Αν βέβαια η συσκευή διαθέτει 2 eSIM chip, τότε, ναι, μπορείς έχεις ταυτόχρονα 2 ενεργά προφίλ. Όσον αφορά τα status που μπορεί να έχει ένα eSIM προφίλ, αυτά μπορεί να είναι το «ενεργό», το «μη ενεργό» ή το «διαγραμμένο». Στο μενού διαχείρισης eSIM προφίλ των συμβατών συσκευών μπορείς να δεις τα προφίλ που έχουν κατέβει και να επιλέξεις ανάμεσα από αυτά.

  • Ποια η σχέση μεταξύ κλασικής SIM κάρτας και ενός eSIM προφίλ;

    Ουσιαστικά, ένα eSIM προφίλ περιέχει τα στοιχεία εκείνα, τα ίδια με αυτά που περιέχει μια πλαστική κάρτα SIM, ώστε το δίκτυο να μπορεί να σε ξεχωρίζει ως μοναδικό χρήστη.

  • Μπορώ να αλλάξω eSIM από συσκευή σε συσκευή;

    Η αλλαγή eSIM από συσκευή σε συσκευή (με το ίδιο eSIM προφίλ) ή εξαγωγή/διαγραφή και εκ νέου εισαγωγή/φόρτωση στην ίδια συσκευή, δεν υποστηρίζεται. Εάν θέλεις να απεγκαταστήσεις ένα eSIM προφίλ, τότε θα πρέπει να επισκεφθείς το κοντινότερό σου κατάστημα, στο οποίο θα δημιουργήσεις ένα νέο eSIM προφίλ για τη συσκευή σου ενώ θα διατηρήσεις τόσο το ισχύον συμβόλαιο/πακέτο υπηρεσιών, όσο και τον αριθμό σου.

  • Πού μπορώ να προμηθευτώ μία συσκευή συμβατή με το eSIM και πώς μπορώ να φορτώσω και να ενεργοποιήσω ένα eSIM προφίλ;

    Στα καταστήματα COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ μπορείς να αποκτήσεις συσκευές συμβατές με eSIM, μέσα από ένα διαρκώς αναπτυσσόμενο portfolio. Εκεί θα παραλάβεις τον φάκελo με τον QR κωδικό ενεργοποίησης του eSIM προφίλ σου. Μέσα από τη συσκευή σου, θα πλοηγηθείς στο μενού ενεργοποίησης. Τότε θα σου ζητηθεί να σκανάρεις τον κωδικό με την κάμερα της συσκευής σου. Για να ολοκληρωθεί σωστά το σκανάρισμα θα πρέπει να είσαι συνδεδεμένος στο Internet μέσω Wi-Fi. Σε λίγα λεπτά θα έχει κατέβει το eSIM profile στη συσκευή σου και θα είσαι ενεργός χρήστης του δικτύου COSMOTE.

  • Αν έχω συσκευή χωρίς λειτουργία κάμερας;

    Σε τέτοια περίπτωση, θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις κάποια άλλη συσκευή, κατά προτίμηση του ίδιου κατασκευαστή και μέσω συγκεκριμένης εφαρμογής, προκειμένου να σκανάρεις τον QR κωδικό ενεργοποίησης. Έτσι, θα φορτώσεις με επιτυχία το eSIM προφίλ στη συσκευή σου.

  • Υπάρχει χρέωση για το eSIM;

    Για τους πρώτους 3 μήνες από την έναρξη της υπηρεσίας και μέχρι τις 31/03/2019, τα eSIM προϊόντα θα είναι ΔΩΡΕΑΝ, ανεξάρτητα από τον λόγο που διατίθενται π.χ. νέα ενεργοποίηση, αντικατάσταση κ.λπ. Μετά τη συγκεκριμένη ημερομηνία το προϊόν eSIM θα ακολουθήσει παρόμοια εμπορική πολιτική με την Triple SIM.

  • Πόσο ασφαλές είναι το eSIM; Υπάρχουν κωδικοί PIN & PUK;

    Το eSIM πρότυπο έχει εγκριθεί από τον παγκόσμιο οργανισμό GSMA και, αξιοποιώντας τα πιο εξελιγμένα μέτρα ασφαλείας, προστατεύεται απόλυτα από την κακόβουλη χρήση. Το ίδιο ισχύει και για τη λήψη προφίλ eSIM μέσω δημόσιου δικτύου WiFi, καθώς αυτή η διαδικασία κρυπτογραφείται και προστατεύεται με πιστοποιητικά ασφαλείας. Φυσικά, στο eSIM, υπάρχουν πάντα οι γνωστοί κωδικοί PIN & PUK που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για περισσότερη ασφάλεια.

    Στην αρχή, ο κωδικός PIN είναι απενεργοποιημένος. Σε περίπτωση που επιθυμείς να τον ενεργοποιήσεις, μπορείς να το κάνεις μέσα από το μενού της συσκευής σου. Τον κωδικό PUK1 θα τον χρειαστείς μόνο αν έχεις πληκτρολογήσει λανθασμένα τον κωδικό PIN1 πάνω από 3 φορές. Εάν ο κωδικός PUK1 πληκτρολογηθεί λανθασμένα 10 φορές, τότε η eSIM σου θα κλειδωθεί και θα πρέπει να αντικατασταθεί με καινούργια, σε ένα κατάστημά μας. Οι κωδικοί PIN1/PIN2/PUK1/PUK2 θα πρέπει να τοποθετηθούν σε ασφαλές μέρος.

  • Ο QR κωδικός ενεργοποίησης eSIM προφίλ που θα λάβω από το κατάστημα είναι μοναδικός; Πόσες φορές μπορώ να τον χρησιμοποιήσω;

    Ο κωδικός ενεργοποίησης QR είναι μοναδικός και μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο μία φορά. Όταν τον σαρώσεις και τον εγκαταστήσεις για πρώτη φορά στη συσκευή σου, κανείς άλλος δεν μπορεί πια να το χρησιμοποιήσει.

  • Είναι κάποια υπηρεσία κινητής τηλεφωνίας που δεν μπορώ να έχω με το eSIM;

    Όλες οι υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας, όπως περιαγωγή, προώθηση κλήσεων, COSMOTE WiFi Calling θα λειτουργούν με το eSIM, όπως ακριβώς λειτουργούσαν με την κλασική κάρτα SIM.

  • Μπλόκαρα το PIN μου και το PUK του eSIM μου. Τι κάνω;

    Σε περίπτωση μπλοκαρίσματος PIN ή/και PUK θα πρέπει να απευθυνθείς σε ένα κατάστημα COSMOTE ή ΓΕΡΜΑΝΟΣ για απενεργοποίηση του eSIM προφίλ σου και την εγκατάσταση ενός νέου.

  • Η eSIM συμβατή συσκευή μου δεν λειτουργεί (DOA) ή χρειάζεται service. Τι κάνω με τη συσκευή αλλά και με το eSIM profile που είναι φορτωμένο;

    Εφόσον η eSIM συσκευή έχει αγοραστεί από κατάστημα COSMOTE, ΓΕΡΜΑΝΟΣ ή συνεργαζόμενο δίκτυο, θα πρέπει να απευθυνθείς σε ένα από αυτά προκειμένου να γίνει αλλαγή της συσκευής. Επίσης, στο κατάστημα θα πρέπει να πραγματοποιηθεί αλλαγή από eSIM σε eSIM και, εφόσον το νέο eSIM profile έχει καταχωρηθεί στο σύστημα, να φορτωθεί και να ενεργοποιηθεί στην νέα eSIM συσκευή. Αν η νέα συσκευή δεν είναι eSIM συμβατή, μια κλασική κάρτα SIM θα χρησιμοποιηθεί. Η αλλαγή eSIM σε περίπτωση DOA και service εντός εγγύησης είναι δωρεάν.

  • Ποια είναι η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσω σε περίπτωση απώλειας της eSIM συσκευής μου;

    Σε περίπτωση απώλειας της συσκευής σου, θα πρέπει να επικοινωνήσεις στο 13888 αν είσαι Οικιακός Πελάτης ή στο 13818 αν είσαι Εταιρικός Πελάτης προκειμένου να απενεργοποιηθεί η eSIM σου. Η eSIM σου μπορεί να αντικατασταθεί σε ένα κατάστημα οποιαδήποτε στιγμή επιθυμείς, διατηρώντας τον αριθμό σύνδεσης που έχεις.

  • Αν αλλάξω τη SIM κάρτα μου σε eSIM, η παλιά SIM κάρτα μου παραμένει ενεργή;

    Όταν κάνεις αναβάθμιση σε μια συσκευή με δυνατότητα eSIM, εγκαθιστώντας και ενεργοποιώντας το eSIM προφίλ σου, η παλιά φυσική κάρτα SIM απενεργοποιείται αυτόματα.

  • Τι πρέπει να κάνω με την eSIM συσκευή μου αν θέλω να τη δώσω σε άλλο χρήστη ή να την πουλήσω;

    Για να μπορέσει ένας νέος χρήστης να ενεργοποιήσει το δικό του eSIM προφίλ, θα πρέπει πρώτα, αφού βεβαιωθείς πως η συσκευή είναι στο Internet, να διαγράψεις το ενεργό eSIM προφίλ. Καλό θα ήταν να έχεις διατηρήσει αντίγραφο ασφάλειας με τις επαφές σου, έτσι ώστε να τις εγκαταστήσεις στη νέα σου συσκευή.

  • Τι πρέπει να κάνω αν θέλω να σταματήσω να χρησιμοποιώ μια συσκευή με φυσική κάρτα SIM και να ξεκινήσω να χρησιμοποιώ μία eSIM συμβατή συσκευή;

    Το πρώτο που πρέπει να κάνεις είναι να επισκεφθείς ένα από τα καταστήματά μας. Εκεί θα μεταφέρεις όλα τα δεδομένα της συσκευής σου από την κλασική κάρτα SIM, στη νέα eSIM συσκευή. Μετά από αυτό, συνεχίζεις κανονικά τη διαδικασία αλλαγής από την παλιά κάρτα SIM στην eSIM.

  • Κάνω επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων στην eSIM συμβατή συσκευή μου. Παραμένει ενεργοποιημένο το eSIM προφίλ μου;

    Εφόσον δεν το έχεις διαγράψει, ναι, παραμένει φορτωμένο και ενεργοποιημένο κανονικά.

  • Κατά λάθος διέγραψα τo eSIM προφίλ της συσκευής μου. Τι μπορώ να κάνω;

    Αν διαγραφεί το eSIM προφίλ της συσκευής σου, η ανάκτηση του ίδιου eSIM προφίλ δεν είναι πλέον δυνατή. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα διαφορετικό eSIM προφίλ εάν έχεις ήδη φορτωμένο ένα στη συσκευή σου και εάν αυτό εξακολουθεί να είναι ενεργό. Η δεύτερη επιλογή είναι να μεταβείς σε ένα κατάστημα έτσι ώστε, λαμβάνοντας ένα νέο eSIM QR κωδικό ενεργοποίησης, να φορτωθεί και να ενεργοποιηθεί ένα νέο eSIM προφίλ στη συσκευή σου. Ο αριθμός τηλεφώνου του διαγραμμένου eSIM προφίλ μπορεί να διατηρηθεί εφόσον το πρωτότυπο προφίλ δεν έχει ακόμη απενεργοποιηθεί στο δίκτυο.

  • Ποιες είναι οι eSIM συμβατές συσκευές;

    Μέχρι και τα μέσα Δεκεμβρίου 2018, οι eSIM συμβατές συσκευές που έχουμε στο portfolio μας είναι Smartwatch Samsung Galaxy Watch 4G. Το Portfolio όλων των κατηγοριών προϊόντων θα εμπλουτίζεται συνεχώς με νέες eSIM συμβατές συσκευές όπως τα iPhone Xs, Xs Max, XR.

  • Έχω εγκατεστημένο eSIM profile στο Samsung Galaxy Watch μου. Πώς λειτουργεί η χρέωση όταν είμαι συνδεδεμένος με το κινητό μου και κάνω κλήση ή στείλω SMS από το ρολόι;

    Εφόσον είμαι συνδεδεμένος με την συσκευή μέσω Bluetooth, η χρέωση γίνεται στον αριθμό της συσκευής. Αν αποσυνδεθεί το ρολόι από την συσκευή, τότε η χρέωση γίνεται στον αριθμό του ρολογιού.

Το SAMSUNG Galaxy Watch 4G
είναι το πρώτο Smartwatch στην Ελλάδα
που υποστηρίζει την τεχνολογία eSIM!

Με ανθεκτικότητα σε μεγάλο βάθος νερού (5 ατμόσφαιρες), διαχείριση κλήσεων και
μηνυμάτων, κομψό σχεδιασμό, με κλασικό αλλά και δυναμικό στυλ, ήταν ήδη δύσκολο
να του αντισταθείς. Τώρα που έμαθες ότι είναι συμβατό και με την eSIM τεχνολογία,
τίποτα δεν μπορεί να μπει ανάμεσά σας.

Smartwatch SAMSUNG
Galaxy Watch 42mm 4G
379€
Smartwatch SAMSUNG
Galaxy Watch 46mm 4G
399€

Το ολοκαίνουργιο iPad
με ενσωματωμένο το νέο τύπο κάρτας eSIM!

Με ολοκαίνουργιο σχεδιασμό, τις πιο προηγμένες τεχνολογίες της Apple,
οθόνη Liquid Retina, Face ID και επεξεργαστή A12X Bionic.
Είναι η μεγαλύτερη εξέλιξη στο iPad από την εποχή του iPad, τώρα και με τεχνολογία eSIM.


APPLE iPad Pro 11” 4G+
από 1.149€
APPLE iPad Pro 12,9”
3rd Generation 4G+
από 1.379€